سوالات متداول

برای مشاهده جواب، روی سوال مورد نظر کلیک کنید:

چندبار تماس گرفتم، چرا جواب ندادین؟

سعی ما بر این است که تمامی تماس‌های تلفنی پاسخ داده شوند؛ اما با توجه به حجم کار و تعداد بالای تماس‌ها و همچنین ساعات کاری، لطفا از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در سایت (مثل تلگـرام/واتساپ) پیام خود را ارسال نمایید و مطمئن باشید که سریعتر از تماس تلفنی یا حتی پیامک پاسخ داده میشود.

برای شروع چکار باید بکنم؟

تمامی موارد مورد نیاز خود را نوشته و از طریق یکی از راه‌های ارتباطی اعلام شده در سایت (مثلا واتساپ یا تلگـرام) ارسال نمایید. کار شما بررسی و برآورد هزینه میگردد.

مثال: یک سایت برای معرفی محصولات میخواهیم، فروش اینترنتی هم داشته باشیم، رنگبندی قرمز باشه، کارهای مربوط به نماد و مجوزها رو هم خودتون انجام بدین.

معنی: سایت فروشگاهی (درگاه پرداخت)، دریافت مجوز اینماد از وزارت صمت (وزارت صنعت معدن تجارت)، دریافت مجوز ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

برای سایت یا اپلیکیشنم، نیاز به لوگو دارم، چکار کنم؟

درحال حاضر ما لوگو طراحی نمیکنیم؛ شما میتوانید لوگوی مورد نیاز خودتان را طراحی یا به هر طراحی سفارش داده و نهایتا فایل خروجی آن را برای ما ارسال نمایید.

نکته: درصورتی که فایل اصلی لوگو (PSD, AI, EPS یا …) توسط طراح به شما داده نشد، فایل PNG لوگو در سایز ۵۰۰×۵۰۰ پیکسل و بدون بکگراند (پس‌زمینه) را دریافت و برای ما ارسال کنید.

کار من از چه زمانی شروع میشود؟

زمانی که مبلغ پیش پرداخت را تسویه کنید و فاکتور مالی تایید شود.

مبلغ پیش پرداخت چطور محاسبه میشود؟

مبلغ پیش پرداخت با توجه به پروژه های مختلف، متفاوت است.

هرچند در اکثر پروژه ها ممکن است ۷۰% مبلغ کل بصورت پیش پرداخت دریافت شود اما در برخی پروژه‌ها نیز ممکن است تمام هزینه یکجا دریافت گردد. که این مورد اعلام شده و توافق میگردد.

فاکتور دیجیتال چیست؟

این نوع فاکتور بخاطر احترام به محیط زیست، بصورت کاغذی چاپ نمیشود؛ بعد از محاسبه بصورت پیامک (SMS) یا از طریق شبکه های مجازی برای شما ارسال میگردد.

و شما با مراجعه به لینک ارسال شده میتوانید فاکتور را بصورت غیرحضوری پرداخت نمایید.

چرا وقتی سایتمو باز میکنم پیام «بزودی» یا «در دست تعمیر» نمایش میده؟

چند حالت وجود دارد

حالت اول: هنوز کار سایت شما ۱۰۰% تمام نشده؛ درصورت اتمام کار به شما اطلاع رسانی میشود.

حالت دوم: هزینه‌های مربوطه را تسویه حساب نکرده‌اید؛ برای رفع این مورد لطفا موارد مالی را پرداخت نمایید تا پس از تاییدیه مالی عملیات تسویه حساب، سایت شما به درستی نمایش یابد.

چرا هزینه نهایی بیشتر از هزینه اعلامی شد؟

چند حالت وجود دارد

حالت اول: بعضی از امکانات را بعدا اضافه یا تغییر داده‌اید.

حالت دوم: هزینه های حساب نشده مربوط به لایسنس‌ها یا پنل پیامکی میباشد که مربوط به شرکت‌های شخص ثالث بوده و ارتباطی با طراح مرکزی ندارد.

حالت سوم: به ندرت پیش می‌آید اما ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی، حین انجام پروژه، برخی هزینه‌ها بصورت سراسری یا بین المللی افزایش یابند (ازجمله هزینه ثبت دامین، میزبانی وب و…) که در این حالت، موضوع به اطلاع شما خواهد رسید.

سورس کار رو بهم میدین؟

در حالت عادی خیر.

درصورتی که به سورس اصلی نیاز دارید، میتوانید با ما تماس گرفته و پس از براورد هزینه مربوطه توسط کارشناسان «طراح مرکزی» و پرداخت آن، سورس کار را تحویل بگیرید.

نکته: تحویل سورس به مشتری طبق شرایط و ضوابط خاصی میباشد که به اطلاع خواهد رسید.

آیا اطلاعات من نزد شما امن میماند؟

تمام تلاش طراح مرکزی بر حفظ امنیت کاربران و اطلاعات آنها میباشد؛ و اطلاعات شما در مکانی امن با استفاده از بروزترین متدهای امنیتی دنیا به صورت رمزنگاری شده ذخیره خواهد شد و تحت هیچ شرایطی اختیار هیچ شخص حقیقی/حقوقی قرار نخواهد گرفت (مگر با حکم رسمی مقام قضایی).

از انجام پروژه منصرف شدم؛ آیا هزینه برمیگردد؟

تمام سعی طراح مرکزی بر حفظ رضایت کاربران و مشتری مداری میباشد. لذا هزینه های انجام شده از مبلغ پرداختی کم شده و مابقی آن طی حدود ۷۲ساعت کاری به حساب شما برگشت خواهد یافت.

توجه داشته باشید که برخی از هزینه ها قابل برگشت نیست! مثلا هزینه دامین که برای دامنه‌های ملی به سازمان فیزیک نظری پرداخت میگردد، و برای دامنه‌های بین المللی به سازمان بین المللی مربوطه پرداخت شده است.

همچنین هزینه هایی که به شرکت‌های شخص ثالث پرداخت میگردد هم قابل برگشت نیست؛ برای مثال هزینه لایسنس‌ها، میزبانی وب (هاست)، هزینه راه اندازی درگاه پرداخت، هزینه دریافت مجوز اینماد که به «وزارت صنعت، معدن و تجارت» و شرکت های مربوطه پرداخت میگردد.

و سایر هزینه‌های مشابه (مثلا طراحی سایت و کارهای انجام شده).

بعد از لغو سفارش، ۷۲ ساعت گذشته، اما چرا هنوز هزینه به حسابم برگشت نشده؟

هزینه برگشتی برای شما شبا میشود؛ و طبق قانون بانک مرکزی و سیستم شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، عمل میگردد. باید توجه کرد که در زمان تعطیلی و… باید صبور بوده تا سیستم شاپرک این انتقال را انجام دهد.
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده با ما ارتباط برقرار کرده و سوال خود را بپرسید.